Jouw diensten/website beter vindbaar en zichtbaar maken in Google?
Start met een SEO/SEA traject! Samen met Jeroen (expert in online marketing), gaan we kijken welke zoektermen en adverteer keuzes voor jou belangrijk zijn, hoe je website op dit moment scoort, én hoe je beter vindbaar en zichtbaar kunt worden met je online advertenties.
Organische vindbaarheid (SEO)
Mocht je wensen dat de coördinatie en begeleiding voor deze stap ook opgepakt wordt, dan gaan we samen in overleg naar de mogelijkheden en wensen.

Als gepassioneerde ondernemer wil je uiteraard dat je website goed gevonden wordt in Google zodat zoveel mogelijk mensen geënthousiasmeerd kunnen worden door jouw dienst of product.
Een website moet aan enorm veel aspecten voldoen om organisch goed vindbaar te zijn. Deze aspecten zijn onder te verdelen in drie hoofdpijlers: techniek, content en autoriteit. Tijdens een SEO traject ga ik deze drie pijlers optimaliseren zodat je website beter vindbaar wordt, op zoektermen die wij samen belangrijk vinden!
Organische vindbaarheid (SEO)
Als gepassioneerde ondernemer wil je uiteraard dat je website goed gevonden wordt in Google zodat zoveel mogelijk mensen geënthousiasmeerd kunnen worden door jouw dienst of product.
Een website moet aan enorm veel aspecten voldoen om organisch goed vindbaar te zijn. Deze aspecten zijn onder te verdelen in drie hoofdpijlers: techniek, content en autoriteit. Tijdens een SEO traject ga ik deze drie pijlers optimaliseren zodat je website beter vindbaar wordt, op zoektermen die wij samen belangrijk vinden!
Pijler 1: Techniek
Als gepassioneerde ondernemer wil je uiteraard dat je website goed gevonden wordt in Google zodat zoveel mogelijk mensen geënthousiasmeerd kunnen worden door jouw dienst of product.
Een technisch goede website is als het ware het fundament van je vindbaarheid. Bij technische SEO optimalisaties zal er gekeken worden naar aspecten als PageSpeed, responsiviteit van een website, structured data, juiste gebruik van kopteksten, robots.txt en de XML sitemap.
Pijler 2: Content
Google gaat steeds meer kijken naar de gebruikersdata van een website. Hoe lang zit een bezoeker gemiddeld op een site? Hoeveel pagina’s kijkt een bezoeker? Verlaat de bezoeker snel de website?
Het is daarom uiterst belangrijk om de juiste content op je website te hebben. Gebruik jij al de juiste teksten, afbeeldingen, meta descriptions en page titles? Samen gaan we naar jouw content-strategie kijken.
Pijler 3: Autoriteit
Dit specialisme gaat over het verkrijgen van links op externe websites die naar jóuw website verwijzen. Door kwalitatieve verwijzingen naar jouw website te realiseren, stijgt jouw online autoriteit. Ook zal er gekeken worden naar je lokale autoriteit (bedrijfsgidsen, lokale links) zodat je goed vindbaar wordt in Google Maps.
Adverteren in Google (SEA)
Direct meer mensen enthousiasmeren met jouw product of dienst? Start dan nu met betaald adverteren in Google, ook wel SEA (Search Engine Advertising) genoemd. Kies uit een Search, Display en/of Shopping campagne.

Search Engine Advertising, ook wel SEA genoemd, biedt je de mogelijkheid om direct resultaat te boeken.
Als je vandaag een advertentie start kan je bij wijze van spreken morgen al bovenaan in Google staan. Samen gaan we de juiste doelgroep targeten, de juiste zoekwoorden formuleren en de juiste bezoekers realiseren. Dit kunnen we doen door middel van een Google Ads search campagne, display campagne en/of shopping campagne.
Search campagne
Met een Search campagne in Google adverteer je op bepaalde zoekwoorden door middel van een tekstuele advertentie. Eerst zullen we samen gaan kijken welke zoekwoorden relevant zijn voor jouw website. Vervolgens zullen we kijken naar de ROI (return on investment). Wat mag een lead of verkoop jou kosten aan marketingkosten? Hierna zullen de advertenties opgezet worden waarna je live kan met de campagne!
Display campagne
Wil je je naamsbekendheid van je bedrijf of product vergroten? Dan is een Display campagne een hele goede optie. Adverteer met beeldmateriaal op specifieke websites binnen jouw branche en trigger mensen om door te klikken naar je website. Met een Display campagne kan je al snel duizenden mensen bereiken met jouw boodschap.
Shopping campagne
Heb je een webshop? Dan kan je door middel van een shopping campagne je producten direct aanbieden in de zoekresultaten- en shopping omgeving van Google. Verschaf de juiste informatie aan de gebruikers van Google om ze vervolgens vol enthousiasme naar je website te leiden.